Pred nejakým časom sme dostali pozvanie, či by sme sa nechceli zúčastniť TREND EVENT PRAHA a vystavovať tam naše produkty – infokiosky. Po prečítaní pár informácií o čom vlastne TREND EVENT je, sme sa rozhodli, že to skúsime. Koniec koncov Praha je tu za rohom, kiosky sú prenosné, tak poďme na to. Niekoľko dní, možno aj viac sme sa pripravovali, aby sme mohli ukázať všetko čo v nás je a prezentovať infokiosk ako sa patrí. Vyrobili sme pár demo projektov, ktoré lepšie vystihnú a ukážu, aký môže byť infokiosk dobrý pomocník. Večer pred dňom D sme naložili auto potrebným tovarom a išli sme spať.
Ráno o 6:00 sme vyrazili smer Praha. Na ceste žiadne kolóny, takže nám všetko časovo vychádzalo. Dorazili sme k Hotelu International Praha a začali sme pripravovať svoj stánok.
Pri stánku sa zastavilo ľudí viac než dosť z rôznych častí Českej republiky. Dokonca aj pár zahraničných, ktorí mali veľký záujem o kiosky. Keďže je to produkt, ktorý u nás ešte nie je tak rozšírený, veľa ľudí odpovedalo na naše otázky „je to pekné, ale určite drahé“ alebo „pre mňa to nebude vhodné, mám malý podnik…“ Museli sme ich zastaviť a ukázať im, že kiosk nie je vhodný len pre veľké firmy, nemá obmedzenie na veľkosť podniku, firmy, hotela, reštaurácie a hodí sa pre všetkých nadšencov dotykovej technológie aj z malých firiem. Po odprezentovaní a vysvetlení jednotlivých funkcií bola na rade samozrejme otázka “a cena?”. Po zodpovedaní boli reakcie veľmi prekvapujúce a zneli asi takto: “len toľko? Čakal som že to bude drahšie.” alebo “to je naozaj výborná cena ktorá sa raz-dva vráti” a podobne. A tak neváhajte a vyberte si aj vy nejaký model, ktorý sa vám páči. Odošlite nám ho do cenovej ponuky a uvidíte, že kiosk je dostupný pre každého, kto chce urobiť svoj podnik atraktívny, moderný, jedinečný. Navyše máte možnosť využiť nákup na leasing, či vyskúšať si prenajať kiosk na nejakú dobu a otestovať, či je infokiosk pre vás to práve riešenie na zdieľanie informácií vašim klientom
Ale to som trošku odbočil od témy vráťme sa späť na TREND EVENT PRAHA. Nastala 18. hodina a tým aj koniec tejto akcie. Všetko pobaliť a hurá domov. Po ceste naspäť sme ešte vstrebávali nové informácie, kontakty a vďaka toľkému záujmu sme mohli ďalej uvažovať ako obohatíme náš sortiment služieb a produktov.
Každopádne to bol fyzicky a psychicky náročný deň, ale plný zábavy, zaujímavých stretnutí a zážitkov. Tešíme sa na ďalšie podobné akcie, o ktorých vás budeme včas informovať, aby ste nás mohli navštíviť.
O PROJEKTE TREND EVENT
Vznikol ako podporný projekt portálu FiremniAkce.cz, ktorý umožňuje osobné stretnutia a networking v odbore organizovanie eventov. Po sérii úspešných TREND event sa z akcie stal prestížny odborný meeting a nachádza si miesto v diároch čoraz väčšieho počtu usporiadateľov i realizátorov firemných akcií. Ide o B2B stretnutie event manažérov, marketingových pracovníkov firiem, usporiadateľov firemných a spoločenských akcií, produkčných, zástupcov eventových a promotion agentúr, odborných novinárov s dodávateľmi programu a služieb, hoteliermi a ďalšími vystavovateľmi. V súčasnej chvíli je usporiadateľom firma RAIN.cz, ktorá akciu produkuje od jej vzniku.
PRE KOHO JE AKCIA URČENÁ ?
Odborníci z oblasti event marketingu Najväčšie odborové B2B stretnutia event manažérov, marketingových pracovníkov firiem, usporiadateľov firemných a spoločenských akcií, produkčných, zástupcov eventových a promotion agentúr, odborných novinárov s dodávateľmi programu a služieb, hotelierov a ďalšími vystavovateľmi.
Náš stánok navštívili aj známe osobnosti, podobnosť čisto náhodná